توانمنديهاي مشاور(خدمات و سرویسهای ما)

شرکت مهندسین مشاور فرایند سازان انرژی با بهره گیری از نیروهای مستعد و با تجربه در زمینه طراحی و انجام پروژه هاي نفت، گاز و پتروشيمي، خطوط لوله و ایستگاه های تقویت فشار، آماده ارائه خدمات مهندسی با بهترين کيفيت و در کوتاه ترین زمان ممکن به کارفرمايان محترم می باشد.

بواسطه افزايش روزافزون پروژه هاي نفت، گاز، پتروشيمي درسطح کشور و اولويت توسعه اين مراکز در برنامه هاي سازندگي دولت ، تامين نيروي انساني متخصص و متعهد جهت انجام کارهاي مهندسي ، خريد ، اجرا و راه اندازي این پروژه ها در داخل کشور یکی از مهمترين اهداف جامعه مهندسين ، پيمانکاران و کارفرمايان بشمار مي رود. لذا شركت مهندسین مشاور فرایند سازان انرژی با بكار گيري نيروهای كار آمد و متخصص با مدرك كارشناسي و بالاتر در زمينه هاي طراحي و مهندسي اساسي و تفصيلي , نظارت عاليه , خدمات مهندسي خريد و همكاري در راه اندازي و بهره برداري پلنت هاي صنعتي و خدمات نظارتي به كارفرمايان مختلف و ايجاد فضاي كار مناسب و تجهيزات شركت با به روز ترين امكانات سخت افزاري , قصد ارائه خدمات می نماید .

شركت مهندسین مشاور فرایند سازان انرژی با استفاده از فن آوري هاي نوين بهترين پيشنهاد هاي فني و مالي را در تمامي زمينه هاي صنايع نفت و گاز به كارفرمايان ارائه مي دهد. اين شركت امكانات لازم براي رساندن پروژه ها به ظرفيت بهينه توليد در اختيار دارد. هزينه هاي جاري ، برگشت هزينه ، هزينه بهره برداري و …در مطالعات ما لحاظ مي گردد و اين شركت مي تواند كارفرمايان خود را در جهت نيل به اهدافشان ياري دهد.

اهم توانمندی‌ها و تجربیات